abundance economy

Blue ocean meets long tail

Barbara Gray writes: A Deep Dive into the Top Fifty Abundance Economy Companies The fastest growing companies are the companies that effectively connect the long tail supply to an abundance of demand. Interesting is that she categorizes those companies into 5 classes: In our in-depth research report, we categorize the top fifty Abundance Economy companies [...]


foam2

Future of audience measurement – Foam

De mediamarkt heeft er weer een nieuwe afkorting bij: FOAM. Het staat voor de Future of Audience Measurement, een initiatief dat wordt aangevoerd door Johan Smit (PMA ), Harry Dekker (Unilever en BVA) en Marc Stubbé (ex-Sanoma). Naast genoemde partijen zijn ook NPO, De Persgroep, RTL, Telegraaf en Google aangesloten om gezamenlijk te kijken naar de toekomst [...]


Mobiel, het grootste medium in 2016?

Mobiel houdt ons allemaal bezig als consument. Wat is eigenlijk mobiel? We onderscheiden mobiel in smartphone en tablet, wat al twee verschillende platformen op zichzelf zijn. De term smart phone is eigenlijk ook niet meer op zijn plaats. Mijn kinderen telefoneren nauwelijks met hun smartphone maar zijn tegelijkertijd onafscheidelijk van hun personal device. De ontwikkelingen gaan [...]


crossmediaadvertising

Cross Media Exploitant 2013

Het Nederlands MediaNetwerk interviewt de genomineerden voor de Cross Media Awards. Sanoma is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. We spreken Marc Stubbé, Chief Commercial Officer bij Sanoma. Dag Marc, hoe gaat het met jou? “Het gaat prima! En natuurlijk mooi dat we met Sanoma genomineerd zijn voor een Cross Media Award!” Kun [...]