crossmediaadvertising

Het Nederlands MediaNetwerk interviewt de genomineerden voor de Cross Media Awards. Sanoma is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. We spreken Marc Stubbé, Chief Commercial Officer bij Sanoma.

Dag Marc, hoe gaat het met jou? “Het gaat prima! En natuurlijk mooi dat we met Sanoma genomineerd zijn voor een Cross Media Award!”

Kun jij Sanoma introduceren? “Sanoma is samen met haar dochters SBS Broadcasting, Hemels Customer Media en Mood for Magazines het mediabedrijf met het breedste, meest gevarieerde en toonaangevende portfolio in Nederland. Met onze sterke merken hebben we een stevige marktpositie in alle onderdelen van de mediabranche: publiekstijdschriften, televisiezenders, events, customer media, sites, testpanels, apps en zelfs een spiegeldatabase waarmee CRM data intelligent wordt gekoppeld aan digitale content. Met al onze media bereikt Sanoma vrijwel heel Nederland. Verder hebben we veel markt- en domeinkennis. We doen veel onderzoek en halen insights uit onze groeiende consumenten database. We weten wat er leeft, omdat we direct contact hebben met onze lezers, kijkers, gebruikers en bezoekers. Deze kennis delen we graag met onze partners.”

Lees meer


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *